סדנאות שירות
2BE The Best
מגוון סדנאות שירות בפורמטים שונים לשיפור השירות בארגון ללקוחות פנים וחוץ.
- הסדנאות מיועדות לנותני שירות פרונטלי או טלפוני, ולצוותי שירות ושימור לקוחות.
- כל סדנה תותאם באופן ייחודי לצורכי הארגון הספציפי.
- אפשרות לסדנאות בפורמט של מספר שעות, סדנת יום או מספר מפגשים על פי הצורך.
- כל הסדנאות מועברות באופן אינטראקטיבי, בליווי מצגות, סרטונים, הפעלות וסימולציות.
בין התכנים המועברים בסדנאות השירות:
- עקרונות למתן שירות מיטבי.
- מהו הערך של שירות איכותי ככלי מרכזי לשימור לקוחות.
- דגש על השקעה בשירות ככלי מרכזי לשיפור רווחיות.
- מהו הרווח של נותן השירות עצמו ממתן שירות איכותי – או "למה כדאי לי"?
- הבניית תפיסת מתן שירות ומתן כלים אופרטיביים לשירות איכותי ללקוחות פרונטליים ודיגיטליים.
- מתן כלים פרקטיים לשיפור מיידי בשירות ובתקשורת בכלל.
- סימולציות ותרגילים בשרות הלקוחים משגרת היום יום שלכם בארגון.
- שיפור ממשקי עבודה בתוך הארגון כחלק משירות איכותי.
- חשיבות עבודת הצוות וטיפול בלקוחות פנים ארגוניים.
- התמודדות בשעת לחץ למול ריבוי לקוחות ומשימות.
- התמודדות עם התנגדויות וטענות (מילים חוסמות ומילים מקדמות).
- סדנה ייחודית של יום שלם מ"מצוינות אישית למצוינות בשירות" אשר נותנת כלים ליצירת מצוינות אישית בכל תחומי החיים והקריירה, ומחברת אותם ליישום בתחום השירות.
השאירו פרטים, ונחזור אליכם בהקדם:
טל': 052-3932031 מייל: liat@2be.org.il