סדנת שיפור השירות בארגון לצוותי עבודה ושירות
מיועד לנותני שירות פרונטלי או טלפוני, צוותי שירות ושימור לקוחות
תודה גדולה לליאת ואשר על הסדנא שהעבירו לצוות במתנס היום. בסדנא למדנו שאפשר להיות גם אסרטיבי וגם שירותי ביחד, העמקנו את ההיכרות ביננו והכל באוירה נעימה ומקצועית.
אשר וליאת ערכו אצלינו מספר סדנאות במהלך חודשיים שתכליתן שיפור השירות ועבודת הצוות לצוותי החנות והמעבדה. התהליך היה מקצועי, ממוקד וקיבל ציונים גבוהים גם מטעם משתתפים בנוגע למידת התרומה, רמת העניין והמקצועיות כאחד!